Značky
BELLINDA
Oblíbená značka spodního prádla a punčochového zboží přinášející inovativní produkty zaručující maximální komfort. Historie značky se začala psát v Krásné Lípě, kde Josef Heinrich Vatter v roce 1882 začal vyrábět punčochové kalhoty a ponožky. Název Bellinda pochází z výrazu „Bella Linda”, což je latinský překlad názvu severočeského města Krásná Lípa.
Oblíbená značka spodního prádla a punčochového zboží přinášející inovativní produkty zaručující maximální komfort. Historie značky se začala psát v Krásné Lípě, kde Josef Heinrich Vatter v roce 1882 začal vyrábět punčochové kalhoty a ponožky. Název Bellinda pochází z výrazu „Bella Linda”, což je latinský překlad názvu severočeského města Krásná Lípa.
Bellinda nabízí širokou řadu punčochového zboží, dámského a pánského spodního prádla. Nechybí i zajímavá řada dámských a pánských ponožek. Od roku 2015 je nově pánské prádlo pod samostatnou značkou Bellinda MEN.
DIM
Příběh značky DIM začíná v roce 1953. Její jméno bylo odvozeno od francouzského výrazu „dimanche" (v překladu neděle). První punčochové kalhoty z DIMu byly totiž určeny na nošení v neděli. V roce 1956 DIM představuje první punčochové kalhoty beze švů na nohou. V roce 1975 rozšiřuje kolekci o dámské spodní prádlo a v roce 1986 o první samodržící punčocháče DIM Up. DIM nezapomněl ani na pány a v roce 1987 představil pánskou kolekci spodního prádla. Další revoluční novinku uvedl DIM na trh v roce 2001. Jednalo se o podprsenku z jednoho kousku materiálu vyřezanou laserem s názvem Body Touch. Tato technologie je dnes používána i při výrobě punčochových kalhot pod stejným jménem. DIM nezapomněl ani na specializované prodejny představením luxusní kolekce DIM Signature. V neposlední řadě DIM nabízí i aktivní textil – tvarující prádlo a punčochové produkty pod názvem DIAM’s.
DIM SPORT
Kolekce DIM SPORT se zaměřuje na „WELLNESS“ a na mírné až střední „SPORTovní“ aktivity. Nabízí řadu sportovního oblečení pro pohodu se zaměřením na POHODLÍ a SVOBODU POHYBU.
DIM Sport umožňuje cítit se dobře při každé vnitřní i venkovní aktivitě, protože DIM je expertem na tělo I textil. DIM nabízí čistý styl, jemnost a produkty s technickými detaily za dostupnou cenu.
DIM
Příběh značky DIM začíná v roce 1953. Její jméno bylo odvozeno od francouzského výrazu „dimanche" (v překladu neděle). První punčochové kalhoty z DIMu byly totiž určeny na nošení v neděli. V roce 1956 DIM představuje první punčochové kalhoty beze švů na nohou. V roce 1975 rozšiřuje kolekci o dámské spodní prádlo a v roce 1986 o první samodržící punčocháče DIM Up. DIM nezapomněl ani na pány a v roce 1987 představil pánskou kolekci spodního prádla. Další revoluční novinku uvedl DIM na trh v roce 2001. Jednalo se o podprsenku z jednoho kousku materiálu vyřezanou laserem s názvem Body Touch. Tato technologie je dnes používána i při výrobě punčochových kalhot pod stejným jménem. DIM nezapomněl ani na specializované prodejny představením luxusní kolekce DIM Signature. V neposlední řadě DIM nabízí i aktivní textil – tvarující prádlo a punčochové produkty pod názvem DIAM’s.
DIM SPORT
Kolekce DIM SPORT se zaměřuje na „WELLNESS“ a na mírné až střední „SPORTovní“ aktivity. Nabízí řadu sportovního oblečení pro pohodu se zaměřením na POHODLÍ a SVOBODU POHYBU.
DIM Sport umožňuje cítit se dobře při každé vnitřní i venkovní aktivitě, protože DIM je expertem na tělo I textil. DIM nabízí čistý styl, jemnost a produkty s technickými detaily za dostupnou cenu.
WONDERBRA
Wonderbra je značka luxusního spodního prádla. Produkty této světové značky nosí i slavné osobnosti. V roce 1994 se modelka Eva Herzigová prosadila ve světě módy díky reklamě na podprsenky Wonderbra. Naprostou senzací jsou zejména podprsenky s push-up efektem a je známo, že alespoň jednu jedinou by ve svém šatníku měla mít každá žena.
PLAYTEX
Playtex je celosvětově známá značka spodního prádla pro ženy, které chtějí vyzdvihnout podstatu své ženskosti a docílit tak perfektní elegance. Díky mnohaletým zkušenostem nabízí Playtex spodní prádlo, které dokonale padne a zajistí podporu a pohodlí ve všech velikostech vč. nadměrných. Tomu napomáhá i spolupráce s vědeckými instituty, která umožňuje tvorbu inovativních a perfektně padnoucích produktů s důrazem kladeným na ženskost.
Wonderbra je značka luxusního spodního prádla. Produkty této světové značky nosí i slavné osobnosti. V roce 1994 se modelka Eva Herzigová prosadila ve světě módy díky reklamě na podprsenky Wonderbra. Naprostou senzací jsou zejména podprsenky s push-up efektem a je známo, že alespoň jednu jedinou by ve svém šatníku měla mít každá žena.
PLAYTEX
Playtex je celosvětově známá značka spodního prádla pro ženy, které chtějí vyzdvihnout podstatu své ženskosti a docílit tak perfektní elegance. Díky mnohaletým zkušenostem nabízí Playtex spodní prádlo, které dokonale padne a zajistí podporu a pohodlí ve všech velikostech vč. nadměrných. Tomu napomáhá i spolupráce s vědeckými instituty, která umožňuje tvorbu inovativních a perfektně padnoucích produktů s důrazem kladeným na ženskost.
NUR DIE
Německá značka spodního prádla, punčoch a ponožek a volnočasové módy pro ženy i muže - NUR DIE. Na trhu je již více než 60 let. Je jednou z nejznámějších a nejčastěji kupovaných značek ponožek v Německu. Výrobky se vyznačují vysokou kvalitou a dobrým poměrem ceny. Precizní zpracování, inovativní technologie a materiály certifikované OEKO-TEX®.